Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong i Vail?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Wicko" data-source="post: 199854" data-attributes="member: 65695"><p>hallå, jo då ja läser fortfarande. Ja gick in på den där sidan som lays rekommenderade och kollade lite, så förra veckan skickade ja iväg en ansökan till ett ställe (tänkte att det nog är lite försent eg så jag har boende och jobb i val d'isère som ja har en v på mig att tacka ja till). Men de mailade tillbaka och ska ringa för en intervju denna v. Vet ju inte hur det kommer att gå och tiden känns ju lite knapp med tanke på att det redan e oktober... Så ja kan ju fortfarande rekomendera dig mdl att skicka ansökningar!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Wicko, post: 199854, member: 65695"] hallå, jo då ja läser fortfarande. Ja gick in på den där sidan som lays rekommenderade och kollade lite, så förra veckan skickade ja iväg en ansökan till ett ställe (tänkte att det nog är lite försent eg så jag har boende och jobb i val d'isère som ja har en v på mig att tacka ja till). Men de mailade tillbaka och ska ringa för en intervju denna v. Vet ju inte hur det kommer att gå och tiden känns ju lite knapp med tanke på att det redan e oktober... Så ja kan ju fortfarande rekomendera dig mdl att skicka ansökningar!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong i Vail?
Tillbaka
Topp