Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong i Val d´ Isere
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dacke" data-source="post: 88767" data-attributes="member: 44666"><p>Hej alla glada skidåkare.</p><p>Jag läste ett inlägg här på freeride för ett tag sedan om om norks kille vid namn ricch. Det stod att han kunde fixa boende och jobb i Valdi. Jag tog kontakt med honom och det visade sig vara bättre än jag kunde ana. Han hade 8-10 lägenheter i olika prisklasser och storlekar som han förmedlade och även en massa jobberbjudande som han kunde hjälpa mig med. Jag har redan bokat in två jobbintervjuer och då har jag ändå bara ringt hälften av alla nummer jag fick av honom. Ifall ni är sugna på att säsonga i Valdi är det ricch ni ska ta kontakt med, han fixar det mesta!</p><p></p><p>Kontakta ricch på tel: +4797193774 (fram tills 15/11/04)</p><p> +33622512535 (efter 15/11/04)</p><p></p><p>OBS! Det finns lägenheter kvar!! </p><p></p><p>Hoppas vi träffas i Valdi till vintern!</p><p></p><p>Dacke</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dacke, post: 88767, member: 44666"] Hej alla glada skidåkare. Jag läste ett inlägg här på freeride för ett tag sedan om om norks kille vid namn ricch. Det stod att han kunde fixa boende och jobb i Valdi. Jag tog kontakt med honom och det visade sig vara bättre än jag kunde ana. Han hade 8-10 lägenheter i olika prisklasser och storlekar som han förmedlade och även en massa jobberbjudande som han kunde hjälpa mig med. Jag har redan bokat in två jobbintervjuer och då har jag ändå bara ringt hälften av alla nummer jag fick av honom. Ifall ni är sugna på att säsonga i Valdi är det ricch ni ska ta kontakt med, han fixar det mesta! Kontakta ricch på tel: +4797193774 (fram tills 15/11/04) +33622512535 (efter 15/11/04) OBS! Det finns lägenheter kvar!! Hoppas vi träffas i Valdi till vintern! Dacke [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong i Val d´ Isere
Tillbaka
Topp