hej!
jag och en polare tänker också styra mot valdi i början på december men har inte hittat boende än, är därför självklart mycket intresserade om det finns platser kvar. finns det plats så är det bara att holler på här på freeride eller på mailen: axelscherrer@hotmail.com.
hälsn, axel