Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong i Val Thorens?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Herr_Bittronisk" data-source="post: 127418" data-attributes="member: 40449"><p>Tja, </p><p></p><p>Ett alternativ om du tänker åka ned själv är att åka med Alpservice. Det är ett slags kontaktförmedling för bummare. Du betalar 21000 sek + 2000kr deposition så slänger de ihop dig med tre till fem charmiga (mestadels danska) människor. </p><p></p><p>Eftersom de har ganska många bummare på plats fungerar de även som arbetsförmedling utifall det skulle tryta på den fronten. De kan även ordna nedresa i "bumsebuss" för ca 1800 sek. </p><p></p><p>Jag har inte rest med dem själv, men har några danska polare som tycker att det fungerat bra. </p><p></p><p>Även Sne/Snö har liknande erbjudanden. </p><p></p><p>Tyvärr verkar folk inte ha insett hur bra Valtho är... Alla vill till Cham...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Herr_Bittronisk, post: 127418, member: 40449"] Tja, Ett alternativ om du tänker åka ned själv är att åka med Alpservice. Det är ett slags kontaktförmedling för bummare. Du betalar 21000 sek + 2000kr deposition så slänger de ihop dig med tre till fem charmiga (mestadels danska) människor. Eftersom de har ganska många bummare på plats fungerar de även som arbetsförmedling utifall det skulle tryta på den fronten. De kan även ordna nedresa i "bumsebuss" för ca 1800 sek. Jag har inte rest med dem själv, men har några danska polare som tycker att det fungerat bra. Även Sne/Snö har liknande erbjudanden. Tyvärr verkar folk inte ha insett hur bra Valtho är... Alla vill till Cham... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong i Val Thorens?
Tillbaka
Topp