Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsong Interlaken 2014/2015
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hawk100" data-source="post: 1042887" data-attributes="member: 15720"><p>Bra åkning runt om kring Interlaken, men jäkligt trist stad. Riktig turistfälla som kryllar av Japaner. Bra tågkommunikationer till åkningen runt om kring. Har du bil så kan Martigny annars vara ett alternativ. Nästan ännu tråkigare stad, men oj vad mycke åkning i närområdet. Verbier, Chamonix, Portes du Solei, Crans Montana, Diableret mfl inom 30-40 min. Kör du en timma så blir möjligheterna oändliga. Blir dock dyrt med alla olika liftkort. Vet inte om det finns ett gemensamt liftkort för orterna kring Interlaken?</p><p>Personligen skulle jag dock hellre bo på en skidort än i en stad om jag skulle göra säsong igen för att ha gångavstånd till lift och after ski och sedan passa på att göra dagsturer till spännande skidområden i närheten då och då....</p><p></p><p>Lycka till vad det än blir för dig!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hawk100, post: 1042887, member: 15720"] Bra åkning runt om kring Interlaken, men jäkligt trist stad. Riktig turistfälla som kryllar av Japaner. Bra tågkommunikationer till åkningen runt om kring. Har du bil så kan Martigny annars vara ett alternativ. Nästan ännu tråkigare stad, men oj vad mycke åkning i närområdet. Verbier, Chamonix, Portes du Solei, Crans Montana, Diableret mfl inom 30-40 min. Kör du en timma så blir möjligheterna oändliga. Blir dock dyrt med alla olika liftkort. Vet inte om det finns ett gemensamt liftkort för orterna kring Interlaken? Personligen skulle jag dock hellre bo på en skidort än i en stad om jag skulle göra säsong igen för att ha gångavstånd till lift och after ski och sedan passa på att göra dagsturer till spännande skidområden i närheten då och då.... Lycka till vad det än blir för dig! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsong Interlaken 2014/2015
Tillbaka
Topp