Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong Japan 2013/2014
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JohanSundstrom" data-source="post: 1010590" data-attributes="member: 126341"><p>Jag har liknande tankar! Gjorde förra säsongen i Whistler och som du sa, hade vi också ett av de sämre snö-åren. </p><p></p><p>Du verkar ha hyfsad koll på var i Japan man ska! Perfekt! </p><p></p><p>Jag åker inte till Japan för nattlivets skull, inte alls faktiskt. Fick nog utav det i Whister. Men att hänga med sköna människor och någon gång dra ut är ju inget som skadar. </p><p></p><p>Hade varit grymt att åka till Japan med andra riktigt duktiga åkare med koll, gärna som tycker om att tura/hika. </p><p></p><p>Har inte bestämt mig vad jag vill göra till vintern, men Japan är utan tvekan ett hett alternativ. Hör av dig så kan vi snacka lite mer! </p><p></p><p>Johan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JohanSundstrom, post: 1010590, member: 126341"] Jag har liknande tankar! Gjorde förra säsongen i Whistler och som du sa, hade vi också ett av de sämre snö-åren. Du verkar ha hyfsad koll på var i Japan man ska! Perfekt! Jag åker inte till Japan för nattlivets skull, inte alls faktiskt. Fick nog utav det i Whister. Men att hänga med sköna människor och någon gång dra ut är ju inget som skadar. Hade varit grymt att åka till Japan med andra riktigt duktiga åkare med koll, gärna som tycker om att tura/hika. Har inte bestämt mig vad jag vill göra till vintern, men Japan är utan tvekan ett hett alternativ. Hör av dig så kan vi snacka lite mer! Johan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong Japan 2013/2014
Tillbaka
Topp