Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong Japan 2013/2014
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ashtraymofucku" data-source="post: 1010870" data-attributes="member: 48303"><p>Tack allihop för denna oerhört nyttiga information! Känns nu som att siktet är inställt på Niseko pga det ni skrivit. Jag åker till Japan av en anledning, som vattendroppe säger, vill pumpa så djupt /mycket snö som möjligt samt att man vill såklart ha så lite puderhets som möjligt. Om jag hade prioriterat branta och feta linjer hade jag åkt till Canada som jag gjorde i år. Men nu vill jag ha snorkelpuder! Planen är att avsluta säsongen i Alperna så man får de branta och feta åken ändå, så jag tror nog Niseko är ett bra alternativ!</p><p></p><p>Hur får man lättast tag på boende i Niseko? Är det vandrarhem eller dylikt som gäller eller går det att få tag på stuga/lägenhet?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ashtraymofucku, post: 1010870, member: 48303"] Tack allihop för denna oerhört nyttiga information! Känns nu som att siktet är inställt på Niseko pga det ni skrivit. Jag åker till Japan av en anledning, som vattendroppe säger, vill pumpa så djupt /mycket snö som möjligt samt att man vill såklart ha så lite puderhets som möjligt. Om jag hade prioriterat branta och feta linjer hade jag åkt till Canada som jag gjorde i år. Men nu vill jag ha snorkelpuder! Planen är att avsluta säsongen i Alperna så man får de branta och feta åken ändå, så jag tror nog Niseko är ett bra alternativ! Hur får man lättast tag på boende i Niseko? Är det vandrarhem eller dylikt som gäller eller går det att få tag på stuga/lägenhet? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong Japan 2013/2014
Tillbaka
Topp