Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong Japan 2013/2014
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Aspens" data-source="post: 1011292" data-attributes="member: 86165"><p>Jag och två kompisar till trodde att vi skulle bli av med passen under våra första dagar då vi hamnade över en onaturlig transportsträcka som hade ett mindre stup över sig, så det va allt annat en snyggt... Och mitt upp i allt kom en vakt... Hon såg allt annat än glad ut när hon såg oss där uppe, men hon pekade ut vart vi kunde ta oss ner, frågade lite vart vi kom ifrån, sen åkte hon med oss och såg till att vi åkte längs transportsträckan hela vägen ner, sen vinkade hon av oss och allt va frid och fröjd.</p><p></p><p>Under tiden vi va där så hörde vi många historier om att patrullen i Happo inte är så farliga som man trodde på förhand. Men det känns inte så kul att satsa säsongskortet på det, så därför körde vi med pointpass, det som är bra med det är att dom inte är parsonliga och kan användas av flera samtidigt, så vi åkte 3 pers på samma pass då vi började med pointpass innan vi köpte begagnade säsongskort. (köpa begagnade säsongskort kanske inte kan rekommenderas då många av passen är köpta via lodgerna som får massa skit för det om åkarna blir tagna)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Aspens, post: 1011292, member: 86165"] Jag och två kompisar till trodde att vi skulle bli av med passen under våra första dagar då vi hamnade över en onaturlig transportsträcka som hade ett mindre stup över sig, så det va allt annat en snyggt... Och mitt upp i allt kom en vakt... Hon såg allt annat än glad ut när hon såg oss där uppe, men hon pekade ut vart vi kunde ta oss ner, frågade lite vart vi kom ifrån, sen åkte hon med oss och såg till att vi åkte längs transportsträckan hela vägen ner, sen vinkade hon av oss och allt va frid och fröjd. Under tiden vi va där så hörde vi många historier om att patrullen i Happo inte är så farliga som man trodde på förhand. Men det känns inte så kul att satsa säsongskortet på det, så därför körde vi med pointpass, det som är bra med det är att dom inte är parsonliga och kan användas av flera samtidigt, så vi åkte 3 pers på samma pass då vi började med pointpass innan vi köpte begagnade säsongskort. (köpa begagnade säsongskort kanske inte kan rekommenderas då många av passen är köpta via lodgerna som får massa skit för det om åkarna blir tagna) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong Japan 2013/2014
Tillbaka
Topp