Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong Japan 2013/2014
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ashtraymofucku" data-source="post: 1014057" data-attributes="member: 48303"><p>Okej! Då har man koll, blir fram till i slutet av februari för mig eftersom jag ska vidare till Andermatt där jag kommer vara hela mars, någon av er Japanbumare som är på? Få avsluta säsongen med brant och köttig åkning! </p><p></p><p>Fick ett bra tips av herr "Tancoll" flyg med Swiss Airlines och fick betala lite drygt 6000kr tur och retur med dem.</p><p>Kostar inget extra med skid/snowboards bag hos dem.</p><p></p><p>Är det Niseko Kanon boendet som gäller för oss bumare? Billigast och bra häng? Är det ganska akut att boka nu såhär tidigt? Blir det fullt fort? </p><p>Antar att det blir överlägset billigast om man delar ett 4 bädds rum?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ashtraymofucku, post: 1014057, member: 48303"] Okej! Då har man koll, blir fram till i slutet av februari för mig eftersom jag ska vidare till Andermatt där jag kommer vara hela mars, någon av er Japanbumare som är på? Få avsluta säsongen med brant och köttig åkning! Fick ett bra tips av herr "Tancoll" flyg med Swiss Airlines och fick betala lite drygt 6000kr tur och retur med dem. Kostar inget extra med skid/snowboards bag hos dem. Är det Niseko Kanon boendet som gäller för oss bumare? Billigast och bra häng? Är det ganska akut att boka nu såhär tidigt? Blir det fullt fort? Antar att det blir överlägset billigast om man delar ett 4 bädds rum? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong Japan 2013/2014
Tillbaka
Topp