Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong Japan 2013/2014
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tancoll" data-source="post: 1014063" data-attributes="member: 116196"><p>Det var fullt i början av oktober förra året.</p><p>Man betalar per säng, jag bodde i det stora rummet som jag delade med 6 andra.</p><p></p><p>Ja, vi hade iaf trevligt.</p><p>Big Steve drog alltid på en skidfilm fram mot 19 tiden då alla käkade. Sedan satt man uppe i köket/tv rummet och snackade skit tills man nästan trillade ihop vid 12 tiden. (Självklart efter några öl/strong).</p><p></p><p>Vet en som kommer bo där denna säsongen som jag träffade förra.</p><p>Synd att jag skall iväg 3v Davos och 3v Lake Louise/Rogers Pass denna säsongen annars hade jag åkt tillbaka 2 - 3 veckor igen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tancoll, post: 1014063, member: 116196"] Det var fullt i början av oktober förra året. Man betalar per säng, jag bodde i det stora rummet som jag delade med 6 andra. Ja, vi hade iaf trevligt. Big Steve drog alltid på en skidfilm fram mot 19 tiden då alla käkade. Sedan satt man uppe i köket/tv rummet och snackade skit tills man nästan trillade ihop vid 12 tiden. (Självklart efter några öl/strong). Vet en som kommer bo där denna säsongen som jag träffade förra. Synd att jag skall iväg 3v Davos och 3v Lake Louise/Rogers Pass denna säsongen annars hade jag åkt tillbaka 2 - 3 veckor igen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong Japan 2013/2014
Tillbaka
Topp