Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsong JAPAN?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Soppan" data-source="post: 898996" data-attributes="member: 92179"><p>Aaaarghhh kan inte bestämma mig var jag ska dra i 2 månader i vinter. Niseko... Hakuba...vad väljer man?!</p><p></p><p>Go skogsskidåkning(älskar skogen) i Niseko men lite platt, vad jag hört</p><p>Brantare och längre i Hakuba, men får de 15 m snö per säsong som Niseko??</p><p>Finns det goa pillows och drops i båda ställen eller vad ska man föredra då?</p><p></p><p>Niseko ligger ju lite längre ifrån Fukushima vilket inte är fel, även om det inte är farligt i Hakuba nu vet man ju inte hur det utvecklar sig om ett halvår.</p><p></p><p>Vilken stad är roligast att bo i och var träffar man lättast andra skidåkare att åka runt med, då jag troligtvis åker själv från sverige? Känns som man behöver en till med transiver när det dumpar så mycket...</p><p></p><p>Ligger sömnlös i detta kval</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Soppan, post: 898996, member: 92179"] Aaaarghhh kan inte bestämma mig var jag ska dra i 2 månader i vinter. Niseko... Hakuba...vad väljer man?! Go skogsskidåkning(älskar skogen) i Niseko men lite platt, vad jag hört Brantare och längre i Hakuba, men får de 15 m snö per säsong som Niseko?? Finns det goa pillows och drops i båda ställen eller vad ska man föredra då? Niseko ligger ju lite längre ifrån Fukushima vilket inte är fel, även om det inte är farligt i Hakuba nu vet man ju inte hur det utvecklar sig om ett halvår. Vilken stad är roligast att bo i och var träffar man lättast andra skidåkare att åka runt med, då jag troligtvis åker själv från sverige? Känns som man behöver en till med transiver när det dumpar så mycket... Ligger sömnlös i detta kval [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsong JAPAN?
Tillbaka
Topp