Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsong/Lång semester i Japan Hokkaido 18
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Almen1" data-source="post: 1088964" data-attributes="member: 46316"><p>Om du skulle vara på plats i två månader kan jag rekommendera två generella tips:</p><p></p><p>1. Gör en roadtrip, -planera att komma till andra system, och då även kika på flera boenden under er tid i Japan. Jag tycker inte (min egen uppfattning) att Niseko kan roa mig i 2månader...</p><p></p><p>2. OM du vill vara i på en plats under hela tiden, -hitta ett bra ställe via tips på Freeride där du kan trivas på lodgen/boendet så pass väl att du får en del av upplevelsen enbart genom själva vistelsen. Men missa inte Kiroro eller Rusutsu om du blir kvar i Niseko... (dagsturer, du tar bussen i från turistcentret/busstationen i Niseko (obs, -boka dagar i förväg så att inte bussen är full))</p><p>Kanske även se till att du kan tura så dagar då allt är uppåkt, -att du kan bryta ny mark, och få fin åkning utanför systemet...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Almen1, post: 1088964, member: 46316"] Om du skulle vara på plats i två månader kan jag rekommendera två generella tips: 1. Gör en roadtrip, -planera att komma till andra system, och då även kika på flera boenden under er tid i Japan. Jag tycker inte (min egen uppfattning) att Niseko kan roa mig i 2månader... 2. OM du vill vara i på en plats under hela tiden, -hitta ett bra ställe via tips på Freeride där du kan trivas på lodgen/boendet så pass väl att du får en del av upplevelsen enbart genom själva vistelsen. Men missa inte Kiroro eller Rusutsu om du blir kvar i Niseko... (dagsturer, du tar bussen i från turistcentret/busstationen i Niseko (obs, -boka dagar i förväg så att inte bussen är full)) Kanske även se till att du kan tura så dagar då allt är uppåkt, -att du kan bryta ny mark, och få fin åkning utanför systemet... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsong/Lång semester i Japan Hokkaido 18
Tillbaka
Topp