sasong osterrike...

cissiochfridha

Ny medlem
sasong osterrike...
tjaa! gjorde en sasong i st anton forra aret o e nu sugen igen pa att dra ner till osterrike i borjan av januari for o forsoka hitta jobb o stana sasongen ut. boende hoppas jag fa genom jobbet eftersom min ekonomi inte e sa tight.. ngn som har samma planer?? Cissi

sasong osterrike...
Jag är grymt sugen !!!

Men hur tänkte du göra ? Ska du bara åka dit o chansa liksom?
Hur mycket slant tar du med dig på en sådan chansning ? :)

sasong osterrike...
Jag åker till engelberg i slutet av januari och är i full gång att söka boende. Har du fått några napp?

sasong osterrike...
Jag tänkte också dra ner nån gång strax efter jul-början på Januari och skaffa boende på plats.
Har inte bestämt mej helt för vilken ort än men har några som är intressanta (se min profil), tänkte dra till en och om jag inte hittar boende drar jag vidare till nästa.

sasong osterrike...
Tjena jag har liknande planer. Jag är en kille på 19 år som är sjukt sugen på att dra ner till st anton nu när som helst för att söka jobb och då kunna stanna sesongen ut. Jag har 2 polare som åker ner 17:e dec och som har boende dom 2 första veckorna men det har inte jag. Så jag msåte ha ett boende nu snart så jag kan börja söka jobb för jag har inte mkit pengar nu heller.
Åker bräda och gillar att festa :)

Om du hitar ngt boende så hör gärna av dig!

här e min msn t_o_n_t_o_n_@hotmail.com

Mvh Anton

Tillbaka
Topp