Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong St.Anton 19/20
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FeliciaApelgren" data-source="post: 1147722" data-attributes="member: 169391"><p>Tjaa! Jag är en 19-årig glad och social tjej som också Är inne på samma tankar som du angående att dra en säsong i alperna! Har haft kompisar som säsongat i st Anton och varit jättenöjda kan därav tänka mig en säsong där. Är ingen proffsåkare men kan ta mig ner för backarna liksom</p><p></p><p>Tanken är att bo tillsammans med andra då jag åker ner ensam! Så hade varit sjukt kul att bolla lite tankar och idéer eftersom du verkar vara inne på samma spår!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FeliciaApelgren, post: 1147722, member: 169391"] Tjaa! Jag är en 19-årig glad och social tjej som också Är inne på samma tankar som du angående att dra en säsong i alperna! Har haft kompisar som säsongat i st Anton och varit jättenöjda kan därav tänka mig en säsong där. Är ingen proffsåkare men kan ta mig ner för backarna liksom Tanken är att bo tillsammans med andra då jag åker ner ensam! Så hade varit sjukt kul att bolla lite tankar och idéer eftersom du verkar vara inne på samma spår! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong St.Anton 19/20
Tillbaka
Topp