Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong Val D'isere 2014/2015
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fillemasen" data-source="post: 1043343" data-attributes="member: 149189"><p>Tjabba! är en ensam kille (kan bli två men förmodligen inte) på 21 bast. Jag är så sjukt jävla sugen på en säsong men behöver någon att dela boende med! Är det så att det finns kvar boende plats</p><p> [USER=149271]@Helena94[/USER] eller finns det någon annan som möjligen har boende eller vill vara med och hitta boende?</p><p></p><p>Namnet är Filip, 21 år från Helsingborg. Kommer att vara min första säsong, jag har redan jobb på nattklubb i valdi. Skiderna har varit uppe på vinden nu i 2 år så känner att det är dax med lite skidåkning igen!</p><p></p><p>Ser fram emot svar, får gärna skriva här eller PM:a mig! </p><p></p><p>/ Filip</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fillemasen, post: 1043343, member: 149189"] Tjabba! är en ensam kille (kan bli två men förmodligen inte) på 21 bast. Jag är så sjukt jävla sugen på en säsong men behöver någon att dela boende med! Är det så att det finns kvar boende plats [USER=149271]@Helena94[/USER] eller finns det någon annan som möjligen har boende eller vill vara med och hitta boende? Namnet är Filip, 21 år från Helsingborg. Kommer att vara min första säsong, jag har redan jobb på nattklubb i valdi. Skiderna har varit uppe på vinden nu i 2 år så känner att det är dax med lite skidåkning igen! Ser fram emot svar, får gärna skriva här eller PM:a mig! / Filip [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong Val D'isere 2014/2015
Tillbaka
Topp