Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong - Var?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jockepocke" data-source="post: 47625" data-attributes="member: 29500"><p>Var i Whistler halva förra säsongen och det var riktigt dåligt, men alla lokala guider och andra allvetande sa att efter en sådan säsong så blir nästa riktigt bra... och särskillt dyrt var det inte.. käk och sånt kostade ungefär som här hemma, det var bara liftkortet som var förbannat dyrt... nästan 11 papp för obegränsat säsongskort, men de var ju Whistler och det stället hat jag fått lära mig är dyrt... Sattsar nog själv på alperna i vinter... då kan man kanske jobba lite också...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jockepocke, post: 47625, member: 29500"] Var i Whistler halva förra säsongen och det var riktigt dåligt, men alla lokala guider och andra allvetande sa att efter en sådan säsong så blir nästa riktigt bra... och särskillt dyrt var det inte.. käk och sånt kostade ungefär som här hemma, det var bara liftkortet som var förbannat dyrt... nästan 11 papp för obegränsat säsongskort, men de var ju Whistler och det stället hat jag fått lära mig är dyrt... Sattsar nog själv på alperna i vinter... då kan man kanske jobba lite också... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong - Var?
Tillbaka
Topp