Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong - Var?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fogy" data-source="post: 47626" data-attributes="member: 13962"><p>Det beror helt på vad du vill ha för åkning.</p><p>Är det stora berg med enorm fallhöjd du vill åt så är Verbier ett bra alternativ. Frankrike och Schweiz har ju i allmänhet dom största bergen som bekant. Förvisso är ju också Whistler ganska stort för att vara i småbergslandet Kanada men det är dyrt som bara dän.</p><p>Vill du ha puder så finns det ju som alla vet inga säkra kort men det finns ju ställen dä pudret flödar mer än på andra ställen.</p><p>Fernie som nämdes ovan har normalt sett bra med snö men i år var det tydligen ett bottenapp. Jag var där förra vintern och då var det en rekordvinter för de senaste 10-tal åren. Trots detta faktum så tröttnar man jäkligt fort på anläggningen då den är stor som en snusdosa. Snöar det inte så är allt skit.</p><p>Österrike har ju annars bra rykte för att vara ett bra förstaårsland. Mycke folk dock. Speciellt i St A.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fogy, post: 47626, member: 13962"] Det beror helt på vad du vill ha för åkning. Är det stora berg med enorm fallhöjd du vill åt så är Verbier ett bra alternativ. Frankrike och Schweiz har ju i allmänhet dom största bergen som bekant. Förvisso är ju också Whistler ganska stort för att vara i småbergslandet Kanada men det är dyrt som bara dän. Vill du ha puder så finns det ju som alla vet inga säkra kort men det finns ju ställen dä pudret flödar mer än på andra ställen. Fernie som nämdes ovan har normalt sett bra med snö men i år var det tydligen ett bottenapp. Jag var där förra vintern och då var det en rekordvinter för de senaste 10-tal åren. Trots detta faktum så tröttnar man jäkligt fort på anläggningen då den är stor som en snusdosa. Snöar det inte så är allt skit. Österrike har ju annars bra rykte för att vara ett bra förstaårsland. Mycke folk dock. Speciellt i St A. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong - Var?
Tillbaka
Topp