Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong - Var?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Herman_Mustonen" data-source="post: 47628" data-attributes="member: 14002"><p>Ett hett alternativ kan vara Courmayeur i Italien. Offpiståkning i toppklass ett stenkast från MontBlanc. Åkning på "andra sidan" Chamonix men här får du ha lössnön för dig själv. Afterskin är obefintlig, vilket bidrar till att det kan bli lite billigare att leva..</p><p>Tyvärr är Courmayeur lite av en jetsetort och affärer med priser därefter. Kan varmt rekomendera guiden Matteo. Om inte han hittar lössnö så finns det ingen.</p><p></p><p>//Herman</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Herman_Mustonen, post: 47628, member: 14002"] Ett hett alternativ kan vara Courmayeur i Italien. Offpiståkning i toppklass ett stenkast från MontBlanc. Åkning på "andra sidan" Chamonix men här får du ha lössnön för dig själv. Afterskin är obefintlig, vilket bidrar till att det kan bli lite billigare att leva.. Tyvärr är Courmayeur lite av en jetsetort och affärer med priser därefter. Kan varmt rekomendera guiden Matteo. Om inte han hittar lössnö så finns det ingen. //Herman [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong - Var?
Tillbaka
Topp