Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong - Var?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Herman_Mustonen" data-source="post: 47631" data-attributes="member: 14002"><p>Buffe`n känns inte direkt gratis om man inhandlar Romas dyra bärs. I övrigt så behövs ingen guide för att att köra Cresta del Arp eller Helbronner.Fallhöjden är närmare 2000m har jag för mig om man laddar från Hellbronner (3470m.ö.h) ner till dalen. Kan varmt rekomendera de korta men ack så underbara rännor man kan finna i skogen efter första stationen på "bergbanan". Som vanligt rekommenderas dock att man får en visning av någon som hittar på stället för att få ut max av stället..</p><p></p><p>Hem och ladda kreditkorten.</p><p></p><p>Herman</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Herman_Mustonen, post: 47631, member: 14002"] Buffe`n känns inte direkt gratis om man inhandlar Romas dyra bärs. I övrigt så behövs ingen guide för att att köra Cresta del Arp eller Helbronner.Fallhöjden är närmare 2000m har jag för mig om man laddar från Hellbronner (3470m.ö.h) ner till dalen. Kan varmt rekomendera de korta men ack så underbara rännor man kan finna i skogen efter första stationen på "bergbanan". Som vanligt rekommenderas dock att man får en visning av någon som hittar på stället för att få ut max av stället.. Hem och ladda kreditkorten. Herman [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong - Var?
Tillbaka
Topp