Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong - Var?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kevin_J" data-source="post: 47632" data-attributes="member: 29687"><p>Som säsongare kan jag ju säga att du ska skita i tyskland och österike å satsa på frankrike eller schweiz eller italien!</p><p></p><p>Ska du säsonga med bara off-pist som mål är det självklara stället la grave i frankrike men då får du räkna med å sova i bilen eller i tält samt att slänga ut en massa pengar på bergsguide i och med att dom i släpper upp dig i liften utan en sådan där, det är ett ställe men är 2 veckor på, allt plånboken tillåter.</p><p></p><p>Näe för faan stick till chamonix, en bra stad med mycket svenskar, lätt att hitta billigt boende om du är ute i tid, dvs nu! Tips continentholiday.com med bra boende i Sud!</p><p>Nackdelen med chamonix är att det är uppåkt på 2 dar, men vilka 2 dar ojoj! sen får man knata lite i uppförslut för att hitta dom bästa rundorna men det är inga problem för ett puderfreak!</p><p></p><p>Det e det bästa tips jag kan ge dig, trevliga svenska barer, lätt att komma in i bummarkretsar som underlättar boende året där på, schysst uteliv, å väldigt vacker omgivning, den vackraste rent utav! Mvh Kevva.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kevin_J, post: 47632, member: 29687"] Som säsongare kan jag ju säga att du ska skita i tyskland och österike å satsa på frankrike eller schweiz eller italien! Ska du säsonga med bara off-pist som mål är det självklara stället la grave i frankrike men då får du räkna med å sova i bilen eller i tält samt att slänga ut en massa pengar på bergsguide i och med att dom i släpper upp dig i liften utan en sådan där, det är ett ställe men är 2 veckor på, allt plånboken tillåter. Näe för faan stick till chamonix, en bra stad med mycket svenskar, lätt att hitta billigt boende om du är ute i tid, dvs nu! Tips continentholiday.com med bra boende i Sud! Nackdelen med chamonix är att det är uppåkt på 2 dar, men vilka 2 dar ojoj! sen får man knata lite i uppförslut för att hitta dom bästa rundorna men det är inga problem för ett puderfreak! Det e det bästa tips jag kan ge dig, trevliga svenska barer, lätt att komma in i bummarkretsar som underlättar boende året där på, schysst uteliv, å väldigt vacker omgivning, den vackraste rent utav! Mvh Kevva. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong - Var?
Tillbaka
Topp