Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsong - Verbier 2011/2012
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="frippel" data-source="post: 885452" data-attributes="member: 115486"><p>Tjena</p><p>Jag var nere och säsongade i Verbier nyss o kom hem för 1 månad sen:D ska tillbaka för ny säsong i December men 1 polare. Problemet e att dom har stängt ner "sässongar lägenheterna, Alba som det heter", och gjort om det till riktigt schyssta lägenheter...därför blir nog boende svårare i år...Men ja ska kontakta några ja känner där imorn o kolla boende.. om nån e på dela me mig o min polare så säg till nu typ? Om det e så att vi hittar en större lägenhet för fler än 2pers:D </p><p>Åk inte till Chamonix..bott där i 2 år, värdlöst att systemet är så jäkla utspritt, bil är ett måste... dock e det en softare stad!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="frippel, post: 885452, member: 115486"] Tjena Jag var nere och säsongade i Verbier nyss o kom hem för 1 månad sen:D ska tillbaka för ny säsong i December men 1 polare. Problemet e att dom har stängt ner "sässongar lägenheterna, Alba som det heter", och gjort om det till riktigt schyssta lägenheter...därför blir nog boende svårare i år...Men ja ska kontakta några ja känner där imorn o kolla boende.. om nån e på dela me mig o min polare så säg till nu typ? Om det e så att vi hittar en större lägenhet för fler än 2pers:D Åk inte till Chamonix..bott där i 2 år, värdlöst att systemet är så jäkla utspritt, bil är ett måste... dock e det en softare stad! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsong - Verbier 2011/2012
Tillbaka
Topp