Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsong vintern 06/07
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 120313" data-attributes="member: 46762"><p>Jag kommer förhoppningsvis dra i väg och säsonga nästa vinter... Sitter nästan i samma sits som dig, fast stolsnummret bredvid. Det är nämligen så att om jag får göra lumpen, går i väntans tider tills november, så kommer jag få börja den April 04... Så då skulle jag ha en hel jäkla sommar, höst och vinter efter studenten utan ngt att göra, så min planering är som föjer, om jag då får göra lumpen, allt hänger på det... Först tar ajg studenten, latchar omkring lite, kanske går en bartenderkurs, börjar tenta upp betyg och liknande, börjar jobba lite så att man har lite pengar att spendera. Sen framemot december så tror jag nog att jag sticker över pölen och pumpar lite puder i Whistler ända fram till slutet mars, början april, då jag kommer hem med världens värsta skidåkarlår och gör militärtjänst ute på Berga i 450 dagar! Tadaaa, så kommer mina närmsta 3 år att se ut, om allt går som det ska. Så jag kommer nog att åka till Whistler vintern/våren 06/07... Kanske blir det med dig?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 120313, member: 46762"] Jag kommer förhoppningsvis dra i väg och säsonga nästa vinter... Sitter nästan i samma sits som dig, fast stolsnummret bredvid. Det är nämligen så att om jag får göra lumpen, går i väntans tider tills november, så kommer jag få börja den April 04... Så då skulle jag ha en hel jäkla sommar, höst och vinter efter studenten utan ngt att göra, så min planering är som föjer, om jag då får göra lumpen, allt hänger på det... Först tar ajg studenten, latchar omkring lite, kanske går en bartenderkurs, börjar tenta upp betyg och liknande, börjar jobba lite så att man har lite pengar att spendera. Sen framemot december så tror jag nog att jag sticker över pölen och pumpar lite puder i Whistler ända fram till slutet mars, början april, då jag kommer hem med världens värsta skidåkarlår och gör militärtjänst ute på Berga i 450 dagar! Tadaaa, så kommer mina närmsta 3 år att se ut, om allt går som det ska. Så jag kommer nog att åka till Whistler vintern/våren 06/07... Kanske blir det med dig? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsong vintern 06/07
Tillbaka
Topp