Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsong whistler 15/16
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="elsajulia" data-source="post: 1062610" data-attributes="member: 149069"><p>Hej!</p><p></p><p>Jag bor för tillfället i Vancouver men var i Whistler för några veckor sedan och det var ju såklart svinbra. Så funderar på att tänka om lite och dra dit istället. Jag är ingen superrutinerad skibum men gjorde förra säsongen i St Anton och känner mig inte helt klar (som om man nånsin kommer göra det). Är det någon här som råkar ha en plats över i något soft boende eller någon som vill leta lite boende ihop? Jag är 20år, ok på skidor och ganska lättsam, tror jag haha. Hör gärna av er om ni skulle vilja dra ihop nåt!</p><p></p><p>// elsa</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="elsajulia, post: 1062610, member: 149069"] Hej! Jag bor för tillfället i Vancouver men var i Whistler för några veckor sedan och det var ju såklart svinbra. Så funderar på att tänka om lite och dra dit istället. Jag är ingen superrutinerad skibum men gjorde förra säsongen i St Anton och känner mig inte helt klar (som om man nånsin kommer göra det). Är det någon här som råkar ha en plats över i något soft boende eller någon som vill leta lite boende ihop? Jag är 20år, ok på skidor och ganska lättsam, tror jag haha. Hör gärna av er om ni skulle vilja dra ihop nåt! // elsa [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsong whistler 15/16
Tillbaka
Topp