Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsong whistler 15/16
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="emol96" data-source="post: 1063593" data-attributes="member: 98903"><p>Hej! </p><p>Jag är 19 år, heter Emil och landar i vancourver 10 januari med 2 polare (och nej jag är inte vännen till nils_vk även fast jag passar in obehagligt bra på beskrivningen). Vi ska stanna 3 månader och åka puder istället för att jobba. Har fixat allt utom boende vilket verkar vara svårt om man kommer så pass sent då de flesta hyr ut 6 månader f.o.m noverber. Nån som har tips? </p><p>Kan även tillägga att de kan va trevilgt att möta upp er andra som oxå ska bumma å pumpa puder och ta 1-7 afterskiöl!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="emol96, post: 1063593, member: 98903"] Hej! Jag är 19 år, heter Emil och landar i vancourver 10 januari med 2 polare (och nej jag är inte vännen till nils_vk även fast jag passar in obehagligt bra på beskrivningen). Vi ska stanna 3 månader och åka puder istället för att jobba. Har fixat allt utom boende vilket verkar vara svårt om man kommer så pass sent då de flesta hyr ut 6 månader f.o.m noverber. Nån som har tips? Kan även tillägga att de kan va trevilgt att möta upp er andra som oxå ska bumma å pumpa puder och ta 1-7 afterskiöl! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsong whistler 15/16
Tillbaka
Topp