Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
sasong
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Johhhhan" data-source="post: 48436" data-attributes="member: 29461"><p>Är inte snön viktigare än arkitekturen?</p><p>Jag tror på Verbier! Var där 3 dar förra säsongen som jag tillbringade i Chamonix. Det var bara 6 mil drygt till verbier så vi kollade läget där och jag blev hur positivt överraskad som helst. Jättebra område, bra lösningar beträffande liftsystem och lättåtkomlig offpist. Sen så vekar säsongarantalet där vara lägre än i tex cham vilket gör att sammanhållningen borde vara bättre.</p><p></p><p>Sen så är det väldigt fint i verbier arkitekturmässigt om det nu är intressant. Kanske inte dom där pittoreska alphusen överallt utan lite mera " lyx " kanske... Men fint är det nog överallt i alperna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Johhhhan, post: 48436, member: 29461"] Är inte snön viktigare än arkitekturen? Jag tror på Verbier! Var där 3 dar förra säsongen som jag tillbringade i Chamonix. Det var bara 6 mil drygt till verbier så vi kollade läget där och jag blev hur positivt överraskad som helst. Jättebra område, bra lösningar beträffande liftsystem och lättåtkomlig offpist. Sen så vekar säsongarantalet där vara lägre än i tex cham vilket gör att sammanhållningen borde vara bättre. Sen så är det väldigt fint i verbier arkitekturmässigt om det nu är intressant. Kanske inte dom där pittoreska alphusen överallt utan lite mera " lyx " kanske... Men fint är det nog överallt i alperna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
sasong
Tillbaka
Topp