Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsonga 06/07
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="alexandersk" data-source="post: 126435" data-attributes="member: 47074"><p>Tjo,</p><p>Nu känner jag mig lite tidigt ute, men eftersom man pluggar verkar det nästan som om man måste planera sitt liv lite lr nått. Iaf så är jag lite smått sugen på att prova på att säsonga nästa år. Så jag tänkte att folk med lite erfarenhet, eller idéer i allmänhet kan ge förslag på vart man skall ta vägen. Hur länge man skall vara där, när man skall vara där, hur många som är lämpligt att åka...</p><p></p><p>Är Åre helt uteslutet? Isåfall, vad gäller?</p><p></p><p>Jag skulle föredra att inte jobb allt för mycket, men nått extrajobb för att dra in nån tusenlapp i månaden vore väl hett, så helst skall väl stället inte vara allt för dyrt heller. Skulle föredra om man klarar sig på samma pengar som man gör åt här, runt 6-7 papp i månaden alltså.</p><p></p><p>Och framförallt, äre någon annan som tänkt samma tanke?</p><p></p><p>//Alexander</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="alexandersk, post: 126435, member: 47074"] Tjo, Nu känner jag mig lite tidigt ute, men eftersom man pluggar verkar det nästan som om man måste planera sitt liv lite lr nått. Iaf så är jag lite smått sugen på att prova på att säsonga nästa år. Så jag tänkte att folk med lite erfarenhet, eller idéer i allmänhet kan ge förslag på vart man skall ta vägen. Hur länge man skall vara där, när man skall vara där, hur många som är lämpligt att åka... Är Åre helt uteslutet? Isåfall, vad gäller? Jag skulle föredra att inte jobb allt för mycket, men nått extrajobb för att dra in nån tusenlapp i månaden vore väl hett, så helst skall väl stället inte vara allt för dyrt heller. Skulle föredra om man klarar sig på samma pengar som man gör åt här, runt 6-7 papp i månaden alltså. Och framförallt, äre någon annan som tänkt samma tanke? //Alexander [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsonga 06/07
Tillbaka
Topp