Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsonga 09/10
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="finlandsvensk" data-source="post: 544803" data-attributes="member: 95309"><p>tänker säsonga för första gången nästa vinter och skulle gärna ta emot några råd.</p><p>allternativen är st.anton, cham och val disere.</p><p></p><p>cham är väldigt populärt att säsonga bland finländare och det ses som THE PLACE och därför lutar jag starkt mot cham. Ända jag har hört att det inte kanske är det bästa stället att börja som en säsongare. kommentarer?</p><p>Har ni några boende råd från st.anton eller val disere. och jag menar i den prisklassen som ski station och vagabond är i cham.</p><p>Val thorens verkar vara ganska populärt bland er svenskar. Några bra orsaker att åka dit i stället för cham, anton eller val disere?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="finlandsvensk, post: 544803, member: 95309"] tänker säsonga för första gången nästa vinter och skulle gärna ta emot några råd. allternativen är st.anton, cham och val disere. cham är väldigt populärt att säsonga bland finländare och det ses som THE PLACE och därför lutar jag starkt mot cham. Ända jag har hört att det inte kanske är det bästa stället att börja som en säsongare. kommentarer? Har ni några boende råd från st.anton eller val disere. och jag menar i den prisklassen som ski station och vagabond är i cham. Val thorens verkar vara ganska populärt bland er svenskar. Några bra orsaker att åka dit i stället för cham, anton eller val disere? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsonga 09/10
Tillbaka
Topp