Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsonga 19/20 i alperna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Elant" data-source="post: 1147343" data-attributes="member: 169245"><p>Tjena!</p><p>Då jag precis tagit studenten och älskar skidåkning, precis som ni, så har jag blivit riktigt sugen på att dra iväg och säsonga i vinter och skulle verkligen uppskatta tips.</p><p></p><p>Sugen på Val Thorens, Chamonix eller möjligtvis något ställe i Österrike. Kikat lite på boenden men har inte riktigt koll på vad som är ett resonabelt pris för en säsong. </p><p></p><p>Och hur är det med jobb? Har kikat lite på exempelvis STS alpresor som reseledare men har hört att det inte blir så mycket skidåkning då. Ska man söka jobb innan man åker iväg eller satsa på att hitta jobb väl på plats?</p><p></p><p>Tyvärr är inga polare till mig sugna på säsong så om några andra är intresserade så hör av er!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Elant, post: 1147343, member: 169245"] Tjena! Då jag precis tagit studenten och älskar skidåkning, precis som ni, så har jag blivit riktigt sugen på att dra iväg och säsonga i vinter och skulle verkligen uppskatta tips. Sugen på Val Thorens, Chamonix eller möjligtvis något ställe i Österrike. Kikat lite på boenden men har inte riktigt koll på vad som är ett resonabelt pris för en säsong. Och hur är det med jobb? Har kikat lite på exempelvis STS alpresor som reseledare men har hört att det inte blir så mycket skidåkning då. Ska man söka jobb innan man åker iväg eller satsa på att hitta jobb väl på plats? Tyvärr är inga polare till mig sugna på säsong så om några andra är intresserade så hör av er! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsonga 19/20 i alperna
Tillbaka
Topp