Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsonga 2013/2014
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="utflykten" data-source="post: 1006963" data-attributes="member: 136062"><p>Sitter just nu i Val Thorens, Frankrike, och har ångest över att min säsong snart är över och har bara en ledig skiddag kvar.</p><p></p><p>Jag kom till alperna med färdigt jobb för Nortlander på deras Carlberg hotell, där jag även bor i ett rum med tre andra. Jag gjorde som så att jag skickade ett mail med ett kick-ass personligt brev, fick komma på intervju i Malmö och fick jobb. Men under säsongens gång har personlstyrkan ändrats och många har kommit in i efterhand som extra hjälp i vår BBQ och sandwichbar som ligger vid pisten.</p><p></p><p>Jag blickar reda framåt till november och vill absolut säsonga igen! Tänker på Bad Gastein i österrike, men inget är säker och jag hinner säkert ångra mig flera gånger. Funderar på att gå bartenderutbildning där då man nästan är garanterad jobb som bartender (dvs. skidåkning om dagarna och jobb om kvällarna) och så får man hjälp med boende.</p><p></p><p>Längtar efter säsong 13/14 redan nu!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="utflykten, post: 1006963, member: 136062"] Sitter just nu i Val Thorens, Frankrike, och har ångest över att min säsong snart är över och har bara en ledig skiddag kvar. Jag kom till alperna med färdigt jobb för Nortlander på deras Carlberg hotell, där jag även bor i ett rum med tre andra. Jag gjorde som så att jag skickade ett mail med ett kick-ass personligt brev, fick komma på intervju i Malmö och fick jobb. Men under säsongens gång har personlstyrkan ändrats och många har kommit in i efterhand som extra hjälp i vår BBQ och sandwichbar som ligger vid pisten. Jag blickar reda framåt till november och vill absolut säsonga igen! Tänker på Bad Gastein i österrike, men inget är säker och jag hinner säkert ångra mig flera gånger. Funderar på att gå bartenderutbildning där då man nästan är garanterad jobb som bartender (dvs. skidåkning om dagarna och jobb om kvällarna) och så får man hjälp med boende. Längtar efter säsong 13/14 redan nu! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsonga 2013/2014
Tillbaka
Topp