Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsonga i alperna 16/17
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Puder" data-source="post: 1075033" data-attributes="member: 158767"><p>BG är mer känt för sina festkvällar än för åkningen. 15/16 var lite snöfattigt och 14/15 likaså. Åk gärna ner i slutet på november om du har möjlighet! Åkningen är rätt kass men vädret brukar vara väldigt bra och dina chanser för att få ett jobb där du trivs och en boende som är schysst ökar markant. </p><p></p><p>Köp även liftkortet i förväg, innan sista november har jag för mig, du sparar en hel del pengar! </p><p></p><p></p><p>Tänk över vad du vill ha ut av en säsong. Är det fest, bra piståkning och offpist som du slipper gå en timme till du är ute efter är BG helt klart ett superställe (så länge det är bra med snö!) </p><p>Jag har gjort en säsong och kan sammanfatta den som en fyra månaders studentvecka med en hel del jobb och ibland brutalt bra lössnöåkning.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Puder, post: 1075033, member: 158767"] BG är mer känt för sina festkvällar än för åkningen. 15/16 var lite snöfattigt och 14/15 likaså. Åk gärna ner i slutet på november om du har möjlighet! Åkningen är rätt kass men vädret brukar vara väldigt bra och dina chanser för att få ett jobb där du trivs och en boende som är schysst ökar markant. Köp även liftkortet i förväg, innan sista november har jag för mig, du sparar en hel del pengar! Tänk över vad du vill ha ut av en säsong. Är det fest, bra piståkning och offpist som du slipper gå en timme till du är ute efter är BG helt klart ett superställe (så länge det är bra med snö!) Jag har gjort en säsong och kan sammanfatta den som en fyra månaders studentvecka med en hel del jobb och ibland brutalt bra lössnöåkning. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsonga i alperna 16/17
Tillbaka
Topp