Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsonga i alperna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Martin_Akesson" data-source="post: 1015119" data-attributes="member: 5351"><p>Nu blev jag lite nyfiken, menar du Bearstown i Sydkorea? Det kändes bekant på något sätt...</p><p>Jag besökte Bearstown i Sydkorea 2007 och kan väl inte riktigt hålla med om att det skulle vara ett särskilt bra ställe för en säsong. Ingen skidåkning att tala om, inget vidare uteliv men dock härliga människor.</p><p>Du får gärna utveckla vad du tycker är fett med Bearstown, vore kul att höra om vi varit på samma plats eller ej.</p><p></p><p>Mitt gamla resereportage kan den som är intresserad damma av här <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p><a href="https://www.freeride.se/content/1258/" target="_blank">https://www.freeride.se/content/1258/</a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Martin_Akesson, post: 1015119, member: 5351"] Nu blev jag lite nyfiken, menar du Bearstown i Sydkorea? Det kändes bekant på något sätt... Jag besökte Bearstown i Sydkorea 2007 och kan väl inte riktigt hålla med om att det skulle vara ett särskilt bra ställe för en säsong. Ingen skidåkning att tala om, inget vidare uteliv men dock härliga människor. Du får gärna utveckla vad du tycker är fett med Bearstown, vore kul att höra om vi varit på samma plats eller ej. Mitt gamla resereportage kan den som är intresserad damma av här :) [URL]https://www.freeride.se/content/1258/[/URL] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsonga i alperna
Tillbaka
Topp