Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsonga i alperna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AngelicaYlva" data-source="post: 1015386" data-attributes="member: 143355"><p>Tack för hjälpen! Jag har varit i ca 10 orter och åkt i Österrike och Italien och håller verkligen med om att BG inte har den bästa skidåkningen men jag gillade byn väldigt mycket när de gäller att säsonga! Och faktiskt tycker jag att de är kul med mkt svenskar när man bor på ett ställe längre tid <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AngelicaYlva, post: 1015386, member: 143355"] Tack för hjälpen! Jag har varit i ca 10 orter och åkt i Österrike och Italien och håller verkligen med om att BG inte har den bästa skidåkningen men jag gillade byn väldigt mycket när de gäller att säsonga! Och faktiskt tycker jag att de är kul med mkt svenskar när man bor på ett ställe längre tid :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsonga i alperna
Tillbaka
Topp