Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsonga i BadGastein / St:Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ElinJacobsson" data-source="post: 191859" data-attributes="member: 65382"><p>Heej! Jag är en tjej som älskar att åka skidor, så då finns det ju inget bättre än att säsonga. Är det någon som vet något bra tips på hur man kan skaffa ett bra jobb o boende så skriv gärna. Det går bra med diskare och städare... bara jag får åka skidor o festa så e jag nöjd <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" />. Jag var i Bad Gastein förra året o hade så jävla kul, har hört att St:Anton också ska vara väligt bra o livat. </p><p></p><p>Hej Hopp Alptopp! /Elin från Maaaalmööö</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ElinJacobsson, post: 191859, member: 65382"] Heej! Jag är en tjej som älskar att åka skidor, så då finns det ju inget bättre än att säsonga. Är det någon som vet något bra tips på hur man kan skaffa ett bra jobb o boende så skriv gärna. Det går bra med diskare och städare... bara jag får åka skidor o festa så e jag nöjd ;). Jag var i Bad Gastein förra året o hade så jävla kul, har hört att St:Anton också ska vara väligt bra o livat. Hej Hopp Alptopp! /Elin från Maaaalmööö [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsonga i BadGastein / St:Anton
Tillbaka
Topp