Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsonga i de svenska fjällen 10/11?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibberisch" data-source="post: 798395" data-attributes="member: 45951"><p>Självklart blir det så och som vanligt är man lite i händerna på människorna man hamnar med. Det jag fiskar efter är huruvida skidorna hamnar i fokus eller inte. Men kör man mycket park spelar det kanske lite mindre roll vart parken är placerad.</p><p></p><p>Personligen är jag jävligt rastlös och tror att jag skulle ballat ur mer eller mindre om jag spenderat 4-5 månader i typ Stöten. Men det är min ytterst personliga åsikt. </p><p></p><p>Vilka skidorter i Sverige bör man titta på då? (Nu har jag iofs redan ett jobb, på ett kontor, långt nedanför bergens fot, i en stad, vid ett torg, där jag skickar mail till människor.) Och just idag, fungerar inte mail-servern, vilket gör att jag sitter här, trevligt ostörd. Tack och lov fungerar kaffemaskinen fortfarande. Så därför! Om jag sökt jobb, vilken ort vill man till? Och varför? Hamnade av diverse märkliga anledningar i Idre över nyår, där såg jag inte många ungdomar. I alla fall inte i liften, den var befolkad av en grå och halvsur armé. </p><p></p><p>Slutar en säsong på ett litet ställe i Sverige, ungefär som en utbildning på universitetet? Det vill säga, alla lyckas ligga med alla, festerna flyter ihop till en, man minns en bra dag, lär sig inte speciellt mycket förutom att navigera sociala minfält och kommer därifrån lätt chockad med några sköna polare i bagaget?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibberisch, post: 798395, member: 45951"] Självklart blir det så och som vanligt är man lite i händerna på människorna man hamnar med. Det jag fiskar efter är huruvida skidorna hamnar i fokus eller inte. Men kör man mycket park spelar det kanske lite mindre roll vart parken är placerad. Personligen är jag jävligt rastlös och tror att jag skulle ballat ur mer eller mindre om jag spenderat 4-5 månader i typ Stöten. Men det är min ytterst personliga åsikt. Vilka skidorter i Sverige bör man titta på då? (Nu har jag iofs redan ett jobb, på ett kontor, långt nedanför bergens fot, i en stad, vid ett torg, där jag skickar mail till människor.) Och just idag, fungerar inte mail-servern, vilket gör att jag sitter här, trevligt ostörd. Tack och lov fungerar kaffemaskinen fortfarande. Så därför! Om jag sökt jobb, vilken ort vill man till? Och varför? Hamnade av diverse märkliga anledningar i Idre över nyår, där såg jag inte många ungdomar. I alla fall inte i liften, den var befolkad av en grå och halvsur armé. Slutar en säsong på ett litet ställe i Sverige, ungefär som en utbildning på universitetet? Det vill säga, alla lyckas ligga med alla, festerna flyter ihop till en, man minns en bra dag, lär sig inte speciellt mycket förutom att navigera sociala minfält och kommer därifrån lätt chockad med några sköna polare i bagaget? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsonga i de svenska fjällen 10/11?
Tillbaka
Topp