Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsonga i de svenska fjällen 10/11?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pinkiii" data-source="post: 800647"><p>Hej!</p><p>Ni måste bara hjälpa mig!! Jag har sån sjuk beslutsångest! Har blivit antagen till intervju för jobb i lindvallen den 19:e. Men jag är så osäker på om jag verkligen vill detta. Älskar att åka skidor. Men bor ända nere i skåne, så det är ju inte så att jag kan åka hem och hälsa på, kommer få sån hemlängtan. Har lägenhet här hemma som jag lämnar då, också fast jobb som jag måste säga upp. Det är inte lätt att få jobb idag men samtidigt vill jag inte fastna där jag är och vill prova på nya saker! Alla säger ju att det ska vara så himla roligt där uppe. </p><p></p><p>Och hur funkar det med intervjuerna, hur stor är chansen att man kommer med? Många som får åka på intervju menar jag? Och hur lång tid tar det sen innan man får reda på om man kom med...!?</p><p></p><p>Shiit ge mig några kloka ord så att jag kan reda ut allt trassel i hjärnan, please!! :o</p><p></p><p>Thanks! Pinkiii:D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pinkiii, post: 800647"] Hej! Ni måste bara hjälpa mig!! Jag har sån sjuk beslutsångest! Har blivit antagen till intervju för jobb i lindvallen den 19:e. Men jag är så osäker på om jag verkligen vill detta. Älskar att åka skidor. Men bor ända nere i skåne, så det är ju inte så att jag kan åka hem och hälsa på, kommer få sån hemlängtan. Har lägenhet här hemma som jag lämnar då, också fast jobb som jag måste säga upp. Det är inte lätt att få jobb idag men samtidigt vill jag inte fastna där jag är och vill prova på nya saker! Alla säger ju att det ska vara så himla roligt där uppe. Och hur funkar det med intervjuerna, hur stor är chansen att man kommer med? Många som får åka på intervju menar jag? Och hur lång tid tar det sen innan man får reda på om man kom med...!? Shiit ge mig några kloka ord så att jag kan reda ut allt trassel i hjärnan, please!! :o Thanks! Pinkiii:D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsonga i de svenska fjällen 10/11?
Tillbaka
Topp