Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
säsonga i frankrike!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AnnaKarinL" data-source="post: 31570" data-attributes="member: 31236"><p>Hallåj</p><p></p><p>Jag har nu kommit på att det vore ganska kul att åka och jobba en säsong i franska alperna när min kurs på universitetet är slut i januari (eller okej, jobba kommer väl inte att vara så kul men det får man väl ta om man ska ha råd att åka skidor hela säsongen...) Har inge jobb, bostad eller ens en aning om exakt var jag ska åka. Såå.. är det någon som har tips på jobb, har en plats över i en bostad eller vill hänga med så ser jag fram emot att höra av dig! Vem är då jag? En 22-årig tjej bosatt i umeå som gillar att åka skidor!</p><p></p><p>ses!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AnnaKarinL, post: 31570, member: 31236"] Hallåj Jag har nu kommit på att det vore ganska kul att åka och jobba en säsong i franska alperna när min kurs på universitetet är slut i januari (eller okej, jobba kommer väl inte att vara så kul men det får man väl ta om man ska ha råd att åka skidor hela säsongen...) Har inge jobb, bostad eller ens en aning om exakt var jag ska åka. Såå.. är det någon som har tips på jobb, har en plats över i en bostad eller vill hänga med så ser jag fram emot att höra av dig! Vem är då jag? En 22-årig tjej bosatt i umeå som gillar att åka skidor! ses! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
säsonga i frankrike!
Tillbaka
Topp