Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsonga i Kanada
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="klemantin" data-source="post: 891496" data-attributes="member: 67448"><p>Hej! Har just fått mitt arbetsvisum till kanada!!! PEPP!! Det här blir min sjätte säsong men första i Kanada!</p><p></p><p>Har bara inte bestämt mig än vart boardbagen bär någonstan än! Dena tråd va sjuk proppad med info! Bra där!!</p><p></p><p>För mig är det pudret jag vill åt men tycker det är sjukt kul med park imellanåt! Men parken väljs bort en puderdag!! </p><p></p><p>Åker just nu själv över till kanada men det är nått jag gärna ändrar på så hänger gärna på om någon behöver fylla ut ett boende!</p><p></p><p>Jag kommer välja bort de lite större ställena som tex Whistler, gillar inte hetsen i dom mer turist täta orterna! Bin there done that! </p><p></p><p>Kommer dock att behöva jobba lite under säsongen! Hur ser det ut, svårt med job i Kanada? Kanske beror på vars man åker?</p><p></p><p>// Emma</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="klemantin, post: 891496, member: 67448"] Hej! Har just fått mitt arbetsvisum till kanada!!! PEPP!! Det här blir min sjätte säsong men första i Kanada! Har bara inte bestämt mig än vart boardbagen bär någonstan än! Dena tråd va sjuk proppad med info! Bra där!! För mig är det pudret jag vill åt men tycker det är sjukt kul med park imellanåt! Men parken väljs bort en puderdag!! Åker just nu själv över till kanada men det är nått jag gärna ändrar på så hänger gärna på om någon behöver fylla ut ett boende! Jag kommer välja bort de lite större ställena som tex Whistler, gillar inte hetsen i dom mer turist täta orterna! Bin there done that! Kommer dock att behöva jobba lite under säsongen! Hur ser det ut, svårt med job i Kanada? Kanske beror på vars man åker? // Emma [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsonga i Kanada
Tillbaka
Topp