Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsonga i Lech, är det bra? Några tips?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JosefinL" data-source="post: 811082" data-attributes="member: 58599"><p>Jadå det finns det! </p><p>Asså vill man röja bör man ju åka till St.anton, jag drog bara dit på afterskin för att avsluta en bra dag i backen lixom när jag jobbade i lech ofch hälsade på lite kompisar och gick ut några kvällar när de va tema eller något annat skoj.. Betalbussen tar ca 35min typ, säger man att man är 18år så kostar den 2,60e, annars kostar den 3,60euro tror jag om jag minns rätt. Vanliga skidbussen tar man ju till Vahlfager (osäker på stavning) och dit tar det inte så lång tid och så åker man åker skidor över! </p><p>Okey! det låter ju najs! Själv så ska jag jobba som Babysitter, jobbar 3-4dagar i veckan och kan bestämma lite själv vilken tid på dagen jag helst vill jobba, får dock betala för boendet själv men de va inte så dyrt och det är skönt för då är jag inte bunden till en jobbtid 5-6dagar i veckan för att få boendet gratis utan kan bestämma lite själv. =)</p><p>När drar ni ner då?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JosefinL, post: 811082, member: 58599"] Jadå det finns det! Asså vill man röja bör man ju åka till St.anton, jag drog bara dit på afterskin för att avsluta en bra dag i backen lixom när jag jobbade i lech ofch hälsade på lite kompisar och gick ut några kvällar när de va tema eller något annat skoj.. Betalbussen tar ca 35min typ, säger man att man är 18år så kostar den 2,60e, annars kostar den 3,60euro tror jag om jag minns rätt. Vanliga skidbussen tar man ju till Vahlfager (osäker på stavning) och dit tar det inte så lång tid och så åker man åker skidor över! Okey! det låter ju najs! Själv så ska jag jobba som Babysitter, jobbar 3-4dagar i veckan och kan bestämma lite själv vilken tid på dagen jag helst vill jobba, får dock betala för boendet själv men de va inte så dyrt och det är skönt för då är jag inte bunden till en jobbtid 5-6dagar i veckan för att få boendet gratis utan kan bestämma lite själv. =) När drar ni ner då? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsonga i Lech, är det bra? Några tips?
Tillbaka
Topp