Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsonga i Mammoth 2006?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Zea" data-source="post: 112437" data-attributes="member: 14538"><p>tjenare! </p><p>va i mammoth iår -05 feb-maj. hade med mej typ 45-50 papp och lånade ytterligare 5 av mor o far!</p><p>det är inte farligt dyrt och leva där om man går och handlar på typ vos och andra stora kedjor, det är ungefär samma priser som i svedala. det som kosar är ju boendet, resa o liftkort (läkarbesök om man inte har en schysst försäkring) . boendet kan vara riktigt dyrt så det gäller att hitta nån att bo med. skälet till att jag gjorde av med dom pengarna är väl att jag handlade och pimpade lite väl! men vafan är man på semester så är man! men 40 papp är nog nästan ett minimum!!!!!</p><p></p><p>ska dit näsa sessong me, blev så jävla tänd på det stället hel skönt alltså! syns kanske där, är där mars till juni eller nått!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Zea, post: 112437, member: 14538"] tjenare! va i mammoth iår -05 feb-maj. hade med mej typ 45-50 papp och lånade ytterligare 5 av mor o far! det är inte farligt dyrt och leva där om man går och handlar på typ vos och andra stora kedjor, det är ungefär samma priser som i svedala. det som kosar är ju boendet, resa o liftkort (läkarbesök om man inte har en schysst försäkring) . boendet kan vara riktigt dyrt så det gäller att hitta nån att bo med. skälet till att jag gjorde av med dom pengarna är väl att jag handlade och pimpade lite väl! men vafan är man på semester så är man! men 40 papp är nog nästan ett minimum!!!!! ska dit näsa sessong me, blev så jävla tänd på det stället hel skönt alltså! syns kanske där, är där mars till juni eller nått! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsonga i Mammoth 2006?
Tillbaka
Topp