Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsonga i Mammoth, Kalifornien 2011/2012
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DanielPersson1990" data-source="post: 904292" data-attributes="member: 121935"><p>Jag är så taggad, känns som Mammoth är det absolut perfekta valet också! Vi har faktiskt bokat boende igenom MammothSeasonaires.com och det verkar skit bra! Nu slipper vi stressa med att själva hitta någon som har en lägenhet/hus ledigt utan de löser allt åt oss. Vi kommer betala våran deposition nästa vecka och de kommer fixa så vi har en egen lägenhet nära berget så det blir kanon! De är duktiga och snabba på att skriva tillbaka när man undrar saker och de har skickat bilder på boendet osv så det är kanon, kan starkt rekommendera att ta kontakt med dom för de visar verkligen service! För boendet så kommer vi att betala cirka 24 000:-/person för 1 dec - 31 maj så det är inte så farligt. Vi räknar med att flyg dit och tillbaka kostar cirka 11 000:- (Göteborg - Berlin - New York - Reno, Tahoe och sen hämtar de oss där och kör oss till Mammoth). Liftkort mellan 6 - 10 000:- och mat ungefär 20 000:- vi skall stanna i cirka 4-5 månader om vi får vårat visum annars i 3 månader så det är ungeför 4000:- i månaden på mat. Så grunden kommer väl ligga på cirka 60 000:- för en säsong sen är det ju kul att ha pengar till annat när man är där såklart så ungefär 85 - 90 tusen ska iallafall jag lägga undan men som sagt det är ju inviduellt! Jag kommer leva min dröm denna vintern! Och det måste vara fler här ifrån Freeride som ska dit?! Ses i klippiga bergen i vinter!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DanielPersson1990, post: 904292, member: 121935"] Jag är så taggad, känns som Mammoth är det absolut perfekta valet också! Vi har faktiskt bokat boende igenom MammothSeasonaires.com och det verkar skit bra! Nu slipper vi stressa med att själva hitta någon som har en lägenhet/hus ledigt utan de löser allt åt oss. Vi kommer betala våran deposition nästa vecka och de kommer fixa så vi har en egen lägenhet nära berget så det blir kanon! De är duktiga och snabba på att skriva tillbaka när man undrar saker och de har skickat bilder på boendet osv så det är kanon, kan starkt rekommendera att ta kontakt med dom för de visar verkligen service! För boendet så kommer vi att betala cirka 24 000:-/person för 1 dec - 31 maj så det är inte så farligt. Vi räknar med att flyg dit och tillbaka kostar cirka 11 000:- (Göteborg - Berlin - New York - Reno, Tahoe och sen hämtar de oss där och kör oss till Mammoth). Liftkort mellan 6 - 10 000:- och mat ungefär 20 000:- vi skall stanna i cirka 4-5 månader om vi får vårat visum annars i 3 månader så det är ungeför 4000:- i månaden på mat. Så grunden kommer väl ligga på cirka 60 000:- för en säsong sen är det ju kul att ha pengar till annat när man är där såklart så ungefär 85 - 90 tusen ska iallafall jag lägga undan men som sagt det är ju inviduellt! Jag kommer leva min dröm denna vintern! Och det måste vara fler här ifrån Freeride som ska dit?! Ses i klippiga bergen i vinter! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsonga i Mammoth, Kalifornien 2011/2012
Tillbaka
Topp