Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsonga i Mammoth, Kalifornien 2011/2012
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DanielPersson1990" data-source="post: 906436" data-attributes="member: 121935"><p>Nice! Jag betalar min deposition på lägenheten ikväll sen betalas flyget imorgon, har bokat flyg ifrån Göteborg - Reno, Tahoe fram och tillbaka för 8800:- så det blev billigare än vad jag trodde. Vad jag fattat så kostade det inte så mycket mer att ha eget boende istället. I lägenheten som vi skall hyra är det bara jag och tjejen, de flesta av mina polare ska tyvärr upp tillbaka till Åre igen, men jag vill inte till samma ställe därför blir det Usa! Har några polare som antagligen skall till Northstar och även Breck, men man lär ju träffa massa nytt skönt folk i mammuten så det blir nice. När åker ni dit och hur länge skulle ni stanna?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DanielPersson1990, post: 906436, member: 121935"] Nice! Jag betalar min deposition på lägenheten ikväll sen betalas flyget imorgon, har bokat flyg ifrån Göteborg - Reno, Tahoe fram och tillbaka för 8800:- så det blev billigare än vad jag trodde. Vad jag fattat så kostade det inte så mycket mer att ha eget boende istället. I lägenheten som vi skall hyra är det bara jag och tjejen, de flesta av mina polare ska tyvärr upp tillbaka till Åre igen, men jag vill inte till samma ställe därför blir det Usa! Har några polare som antagligen skall till Northstar och även Breck, men man lär ju träffa massa nytt skönt folk i mammuten så det blir nice. När åker ni dit och hur länge skulle ni stanna? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsonga i Mammoth, Kalifornien 2011/2012
Tillbaka
Topp