Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsonga i Revelstoke 2012/2013
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="audiopop" data-source="post: 943121" data-attributes="member: 118713"><p>Köp liftkort innan Juni om du vet att du ska till Revy så sparar du 100 CAD till. Greja boende i stan Downtown/Southside - för de andra ställen som Columbia Park (Andra sidan av motorvägen), Big Eddy(andra sidan floden) och Arrow Heights (närmast backen) så behöver man bil om man inte har lust att knata 30-45 min för att handla etc. Ja, det går skidbussar till backen men det går även att lifta eftersom bussen kostar pengar iår. </p><p>Efter stängning brukar de ha öppet en eller två bonushelger beroende på hur snöläget är. En hel del personer drar hem i Mars, de två senaste vintrarna har dock April varit lika bra som i Januari. Jan-Mars är väl säkraste perioden att åka iaf. Förra säsongen började det vräka ner i början på Januari och slutade inte förrän i April, iår vräkte det ner i November (då basen kom), December var ingen jättehöjdare och Januari så började det snöa på riktigt. Torkan som har varit nu sedan i början på Februari har jag aldrig upplevt tidigare här.</p><p>Har du en turuppsättning så kommer du alltid hitta snö & pallra dig till Rogers när du är här för bövelen!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="audiopop, post: 943121, member: 118713"] Köp liftkort innan Juni om du vet att du ska till Revy så sparar du 100 CAD till. Greja boende i stan Downtown/Southside - för de andra ställen som Columbia Park (Andra sidan av motorvägen), Big Eddy(andra sidan floden) och Arrow Heights (närmast backen) så behöver man bil om man inte har lust att knata 30-45 min för att handla etc. Ja, det går skidbussar till backen men det går även att lifta eftersom bussen kostar pengar iår. Efter stängning brukar de ha öppet en eller två bonushelger beroende på hur snöläget är. En hel del personer drar hem i Mars, de två senaste vintrarna har dock April varit lika bra som i Januari. Jan-Mars är väl säkraste perioden att åka iaf. Förra säsongen började det vräka ner i början på Januari och slutade inte förrän i April, iår vräkte det ner i November (då basen kom), December var ingen jättehöjdare och Januari så började det snöa på riktigt. Torkan som har varit nu sedan i början på Februari har jag aldrig upplevt tidigare här. Har du en turuppsättning så kommer du alltid hitta snö & pallra dig till Rogers när du är här för bövelen! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsonga i Revelstoke 2012/2013
Tillbaka
Topp