Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsonga i Revelstoke 2012/2013
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KajsaM" data-source="post: 980971" data-attributes="member: 97066"><p>Hallå!</p><p></p><p>Jag och mina tre kompisar var i Revelstoke förra året, vi bodde på motell, Alpine inn. </p><p>Vi hade stor lägenhet, varsin dubbelsäng, kök, dusch och så vidare. Fanns även en hot-tub (tillgänglig för alla på motellet) som var riktigt skön att sitta i efter backen. </p><p>Motellet ligger på gångavstånd till centrum (10-15 min) och till ett busstop (5 min, runt hörnet), vi fick även shuttle-bussen (som går upp till backen) gratis, det var riktigt uppskattat.</p><p></p><p>Jag tror vi betalade cirka 3500-3700 per person per månad.</p><p>Väldigt trevligt ställe, mycket trevlig personal, värt att kolla upp! </p><p></p><p>Lycka till och ha så kul!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KajsaM, post: 980971, member: 97066"] Hallå! Jag och mina tre kompisar var i Revelstoke förra året, vi bodde på motell, Alpine inn. Vi hade stor lägenhet, varsin dubbelsäng, kök, dusch och så vidare. Fanns även en hot-tub (tillgänglig för alla på motellet) som var riktigt skön att sitta i efter backen. Motellet ligger på gångavstånd till centrum (10-15 min) och till ett busstop (5 min, runt hörnet), vi fick även shuttle-bussen (som går upp till backen) gratis, det var riktigt uppskattat. Jag tror vi betalade cirka 3500-3700 per person per månad. Väldigt trevligt ställe, mycket trevlig personal, värt att kolla upp! Lycka till och ha så kul! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsonga i Revelstoke 2012/2013
Tillbaka
Topp