säsonga i Riksgränsen ?

lillbiffen

Ny medlem
säsonga i Riksgränsen ?
Tja alla glada.

Funderar på att säsonga i Riksgränsen i år. Har aldrig vart där, så frågor finns det gott om..

Är det nån som gjort det förut?
Hur är åkningnen?
Är Riksgränsen ett bra ställe i övrigt?
Är det bra drag på krogen och sånt=D ?

Peace

säsonga i Riksgränsen ?
Jag nog inte ensam som tycker åkningen är sveriges bästa. bra pister, bra offpist.
Riksgränsen är en stugby, en camping och ett hotell. typ. De stora helgerna under våren är det sjukt tryck på grönan.

säsonga i Riksgränsen ?
* Åkningen är extremt bra om man inte gillar pister.
* Bra ställe??? Ställe och ställe, det är ett hotell på fjället, nådra lägenheter coh en massa husvagnar. Inte är det för shopping och mysig skidort man kommer hit. Det är fjällen...
* Grönan är det säkert drag på understundom (de stora helgerna, premiären, påsk, 1:a maj, NM)

Jag tror inte du blir besviken om du är av rätta virket!

Senast ändrad:
säsonga i Riksgränsen ?
skidåkningen finns, men det är inget ställer där du lär känna massvis med folk o sover över och festar med lite här och där. utan du är på hotellet, eller campingen. MEN det är väldigt trevligt, och man finner en skön känsla som man gör att man vill stanna och skulle kunna göra det länge med behag!

säsonga i Riksgränsen ?
Jovisst, kanonställe, men åk inte dit för partyt. Då blir du besviken. Bodde där förra året och kom på vid flera tillfällen att jag åkt lift hela dan, inte gått en meter, men ändå inte åkt ett enda åk i pist!

Tillbaka
Topp