Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsonga i ST Anton boende?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DavidNordin" data-source="post: 1205160" data-attributes="member: 165646"><p>Tjena! Lite generella tips från en tidigare säsongare. Priserna för att bo i St Anton är (som ni redan märkt) väldigt höga. Mitt tips är att leta boende i någon av grannbyarna St Jakob eller Pettneu. Finns såklart nackdelar med att bo en bit bort, men får plånboken bestämma kan det vara värt det. Tar ca 10-15 min med gratis skidbuss på morgonen om man bor i Pettneu (som är längre bort av de 2). Ett annat alternativ är att hitta ett jobb som också erbjuder boende, de jag minns på rak arm är Jennewein sport (skidbutik och verkstad) och Skischule Arlberg, men det finns säkert fler om man letar. Kan vara sent på bollen, men jag hoppas att det var till någon hjälp!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DavidNordin, post: 1205160, member: 165646"] Tjena! Lite generella tips från en tidigare säsongare. Priserna för att bo i St Anton är (som ni redan märkt) väldigt höga. Mitt tips är att leta boende i någon av grannbyarna St Jakob eller Pettneu. Finns såklart nackdelar med att bo en bit bort, men får plånboken bestämma kan det vara värt det. Tar ca 10-15 min med gratis skidbuss på morgonen om man bor i Pettneu (som är längre bort av de 2). Ett annat alternativ är att hitta ett jobb som också erbjuder boende, de jag minns på rak arm är Jennewein sport (skidbutik och verkstad) och Skischule Arlberg, men det finns säkert fler om man letar. Kan vara sent på bollen, men jag hoppas att det var till någon hjälp! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsonga i ST Anton boende?
Tillbaka
Topp