Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsonga i Val thorens!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bree" data-source="post: 144564" data-attributes="member: 58578"><p>Haj två brudar som inte har några speciella planer efter student..Förutom att säsonga i val,O det får man säga e UNDERBART..blir tyvärr inte förrän 06/07 i så fall..</p><p>Men undrar då när den bästa tiden att åka ner är? Det e ju ganska bra o åka ner lite innan alla jobb fylls med hungriga skiåkare som vi..</p><p>Så om det e någon som vet något boende eller jobb o som inte ska vara kvar 06/07 eller kanske vill ha två tjejer som skibummisar eller arbetskompanjorer hör av dig...bree</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bree, post: 144564, member: 58578"] Haj två brudar som inte har några speciella planer efter student..Förutom att säsonga i val,O det får man säga e UNDERBART..blir tyvärr inte förrän 06/07 i så fall.. Men undrar då när den bästa tiden att åka ner är? Det e ju ganska bra o åka ner lite innan alla jobb fylls med hungriga skiåkare som vi.. Så om det e någon som vet något boende eller jobb o som inte ska vara kvar 06/07 eller kanske vill ha två tjejer som skibummisar eller arbetskompanjorer hör av dig...bree [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsonga i Val thorens!
Tillbaka
Topp