wrigen Ny medlem 2008-04-21 Säsonga i väst! #1 Någon som har säsongat i staterna eller Kanada som har lite tips om hur man kan gå till väga? och hur det är rent allmänt!?
Någon som har säsongat i staterna eller Kanada som har lite tips om hur man kan gå till väga? och hur det är rent allmänt!?
KaILe Ny medlem 2008-04-21 Säsonga i väst! #3 haha när jag läste rubriken tänkte jag först på att du tänkte säsonga i väst som skidkläder haha finns ganska mkt i forumet om säsonger i whistler och liknade så sök först och främst
haha när jag läste rubriken tänkte jag först på att du tänkte säsonga i väst som skidkläder haha finns ganska mkt i forumet om säsonger i whistler och liknade så sök först och främst