Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsonga i Whistler 2012/13
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="P-to-the-G" data-source="post: 958766" data-attributes="member: 87358"><p>Tjenare alla skibums! </p><p></p><p>Jag fick precis höra att jag blivit godkänd för IEC (international experience canada) och ska garanterat till Whistler runt October och framåt i ett år. Letar dock efter folk att bo med, dela något större hus med mer personer, och tips osv. </p><p></p><p>Om mig: </p><p>Jag är 18 (19 i juni) och har precis gått ut gymnasiet utanför Stockholm. Älskar att åka skidor såklart och har åkt sedan jag var 2 år gammal ungefär. Jag har aldrig gjort någon säsong tidigare men ser verkligen fram emot att komma till Kanada! Jag gillar att festa, men jag brukar ofta vara med folk som är lite äldre än mig själv för jag är mogen för min ålder. Älskar att ta foton och designa de versa olika prylarna, men uppskattar verkligen en kall bira och gott umgänge! </p><p></p><p>Hör av er om ni har några tips om boende osv, eller om ni söker någon att dela hus med :D </p><p></p><p>Whistler 2012/13 kommer bli grymt!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="P-to-the-G, post: 958766, member: 87358"] Tjenare alla skibums! Jag fick precis höra att jag blivit godkänd för IEC (international experience canada) och ska garanterat till Whistler runt October och framåt i ett år. Letar dock efter folk att bo med, dela något större hus med mer personer, och tips osv. Om mig: Jag är 18 (19 i juni) och har precis gått ut gymnasiet utanför Stockholm. Älskar att åka skidor såklart och har åkt sedan jag var 2 år gammal ungefär. Jag har aldrig gjort någon säsong tidigare men ser verkligen fram emot att komma till Kanada! Jag gillar att festa, men jag brukar ofta vara med folk som är lite äldre än mig själv för jag är mogen för min ålder. Älskar att ta foton och designa de versa olika prylarna, men uppskattar verkligen en kall bira och gott umgänge! Hör av er om ni har några tips om boende osv, eller om ni söker någon att dela hus med :D Whistler 2012/13 kommer bli grymt! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsonga i Whistler 2012/13
Tillbaka
Topp