Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsonga i Whistler 2012/13
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hellmer" data-source="post: 981281" data-attributes="member: 99035"><p>Hallå där!</p><p></p><p>Jag gör en utbytes-termin i Bellingham som ligger precis på gränsen till Canada i Washington State. Planerar att dra upp till Whistler med några pluggpolare runt Thanksgiving då de brukar öppna.</p><p>Planerar senare att spendera en månad i Whistler mellan 12dec till 10jan! </p><p></p><p>Hur går det för alla med boende och likande? Är det hårt tryck på lägenheter eller hur ser det ut?</p><p></p><p>Jag gjorde en säsong i Whistler 2010 under OS och det var helt underbart! Kan starkt rekommenderas! Har velat åka tillbaka dit sedan dess!</p><p></p><p>Hoppas kunna träffa alla sköna svenskar senare i vinter!!!</p><p></p><p>Ha de gött så länge</p><p></p><p>// Johan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hellmer, post: 981281, member: 99035"] Hallå där! Jag gör en utbytes-termin i Bellingham som ligger precis på gränsen till Canada i Washington State. Planerar att dra upp till Whistler med några pluggpolare runt Thanksgiving då de brukar öppna. Planerar senare att spendera en månad i Whistler mellan 12dec till 10jan! Hur går det för alla med boende och likande? Är det hårt tryck på lägenheter eller hur ser det ut? Jag gjorde en säsong i Whistler 2010 under OS och det var helt underbart! Kan starkt rekommenderas! Har velat åka tillbaka dit sedan dess! Hoppas kunna träffa alla sköna svenskar senare i vinter!!! Ha de gött så länge // Johan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsonga i Whistler 2012/13
Tillbaka
Topp