Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsonga i Whistler 2012/13
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="nBERNARDI" data-source="post: 984650" data-attributes="member: 135207"><p>Det är två timmar och man får välja på lite olika datum och tider när man vill göra det. Man bokar tid själv, fråga din erbetsgivare om dom är med i spirit programmet. <a href="https://www.whistlerchamber.com/Spirit-Pass/2012-13-Spirit-Program-Registration.html" target="_blank">Här är länken till sidan</a>.</p><p></p><p>Jag köpte early bird-pass för typ 1450 eller vad det nu kostade och spirit pass kostar typ 1250 så jag sparar bara 200 dollar cirka, men fortfarande jävligt bra timpeng, 100 dollar timmen för att gå en kurs i gästbemötande eller vad det nu är. Köpte man dock passet för fullpris så är denna kurs ännu mer värd, 300 dollar timmen!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nBERNARDI, post: 984650, member: 135207"] Det är två timmar och man får välja på lite olika datum och tider när man vill göra det. Man bokar tid själv, fråga din erbetsgivare om dom är med i spirit programmet. [url=https://www.whistlerchamber.com/Spirit-Pass/2012-13-Spirit-Program-Registration.html]Här är länken till sidan[/url]. Jag köpte early bird-pass för typ 1450 eller vad det nu kostade och spirit pass kostar typ 1250 så jag sparar bara 200 dollar cirka, men fortfarande jävligt bra timpeng, 100 dollar timmen för att gå en kurs i gästbemötande eller vad det nu är. Köpte man dock passet för fullpris så är denna kurs ännu mer värd, 300 dollar timmen! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsonga i Whistler 2012/13
Tillbaka
Topp